Elektrikli aracın mı var derdin var… Şikayet çığ gibi arttı

Elektrikli Araç Kullanıcılarının Şikayetleri Artıyor

Şikayetvar verilerine göre, elektrikli araçlara yönelik şikayetler bu yılın Nisan ayı ile geçen yılın aynı ayıyla kıyaslandığında yüzde 117 arttı. Son bir ay içinde ise bu artış yüzde 46’ya, son bir haftada ise yüzde 69’a yükseldi.

Şarj İstasyonlarından Da Şikayetler Yükseliyor

Verilere göre, şikayetler sadece elektrikli araçlarla sınırlı değil, şarj istasyonlarıyla ilgili şikayetler de artıyor. Şarj istasyonlarına dair şikayetler son bir yılda yüzde 55, son bir haftada yüzde 50 arttı.

Elektrikli araç kullanıcılarının en sık karşılaştığı sorunlar şunlar:

  • Gerçek kullanımda beklenen menzilin tutmaması
  • Şarj istasyonlarıyla uyumsuzluk ve bağlantı kesintileri
  • Yazılım güncellemeleri sonrası artan teknik problemler
  • Yetkili servis sayısının azlığı
  • Servis randevularında uzun bekleme süreleri ve dönüş eksikliği
  • Satış sonrası müşteri hizmetleri yetersizliği
  • Kampanyalı satışlarda fiyat değişikliği ve şeffaflık sorunu

Şarj istasyonlarıyla ilgili en çok şikayet edilen konular şunlar:

  1. Şarj istasyonlarının azlığı
  2. Bozuk ya da çalışmayan istasyonlar
  3. Şarjın ortasında sistemin durması veya bağlantının kopması
  4. Yoğunluk ve randevu almada yaşanan sorunlar
  5. KWh başına ücretin beklenmedik şekilde artması
  6. Mobil uygulama ve ödeme problemleri
  7. Uygunsuz lokasyonlar ve eksik bilgilendirme

Related Posts

Vergi denetiminde yeni dönem: Tüm süreçler dijital ortama taşınıyor

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, sesli ve görüntülü iletişim dahil tüm vergi denetim süreçlerinin elektronik ortama taşınacağını belirterek, “Bu da mükelleflerimiz için zaman ve maliyet bakımından önemli kolaylık sağlayacak” dedi.

Duygular tercüme edilebilir mi? Ya da öznenin duygusu tarihin hatırlatıcısı olabilir mi?

Başkasının hayatı bize ne anlatır? Ya da başka bir kültürde başka bir dilin içinde sunulan görsel metin hepimiz için aynı derecede okunaklı mıdır? Metni görür, dilini çözer, duygusunu yerleştirir, yerleştirdiğimiz duyguyu deneyim hanemize kolaylıkla dahil eder miyiz? Bu soruların cevabını önemsiyorum. Çünkü internet ile birlikte elinde akıllı telefonu, masasında bilgisayarı ve sınırsız internet paketi olan faniler olarak –sakın yanlış anlaşılmasın dizi filmdeki fanilerden bahsetmiyorum- her birimiz

TEMU temsilcileri Bakanlığa çağrıldı

Çin merkezli satış firması TEMU’nun Türkiye temsilcileri piyasa denetimi kapsamında Bakanlığa çağrıldı. Yapılan görüşmede ‘işletmeci bilgisi olmadan pazara ürün sunulmasına müsaade edilmeyeceği’ hatırlatıldı

Devler, Fed’in faiz indirimi ve resesyon tahminlerinde ayrışıyor

Dünyanın önde gelen yabancı finans kuruluşları ve bankaların yöneticileri, ABD’nin resesyonu ve Fed’in faiz indirimi konusunda ayrı düştü. Bazı kuruluşlar ABD’nin artık resesyon tehlikesi altında olmadığını vurguladı. Faiz indirimi konusunda da ayrıma düşen ekonomistlerden bazıları faiz oranlarının kısıtlayıcı olduğuna dikkat çekti.

Ulaşımda yeni dönem: 3 ay ücretsiz

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Karayolu Taşıma Yönetmeliği’nde yapılan yeni düzenlemelerle taşımacılık sektöründe önemli değişiklikler getirildiğini duyurdu. Yeni düzenlemeler, motokuryelerin kayıt altına alınmasından, kadın şoför …

Kadın şoför ve motokuryelerle ilgili düzenleme! Bakan Uraloğlu açıkladı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Karayolu Taşıma Yönetmeliği’nde yapılan düzenleme ile motokuryelerin ilk defa kayıt altına alındığını kaydetti. Bakan Uraloğlu ayrıca, kadın şoför istihdam eden firmaların yetki belgelerini üç ay süreyle ücretsiz uzatacaklarını da bildirdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir